Sunday, March 13, 2011

MALAM TALENTIME!

Dalam banyak-banyak malam, aku rasalah malam nilah paling meriah semasa kita tinggal di MOZAC. Sebab banyak persembahan diadakan iaitu Zapin, Sketsa, Video clip, Hindustan, Kuda Kepang dan Koir. Dahlah ada banyak persembahan, ramai pulak ibu bapa datang menyaksikannya. Pergh!!! Memang meriah aku cakap.Ha! Ini persembahan pembukaan bagi memeriahkan majlis. Kalau korang perasan aku menari kat belakang pastu paling hujung sekali.Ni persembahan kuda kepang moden, masa awal-awal memang lagu ulek mayang tapi biila start betul-betul, Lagu Black Eyed Peas. Jangan memain ngan abang senior kat sini. Macam-macam diorang punya idea. Sebenarnya persembahan ini hampir dibatalkan oleh disebabkan oleh bantahan dari sesuatu pihak, namun, oleh sebab kebijaksanaan senior-senior disini, akhirnya, the show must go on!iInilah barisan-barisan ibu bapa yang sporting. Huih, khusyuknya tengok persembahan sampai orang yang ambik gambar pun tak pandang. Tu jelah yang aku boleh tulis dan sori kalo aku tak tulis pasal persembahan yang lain-lain tu sebab tak ada gambar.

1 comment:

  1. wei letaklerh kat situ si raja gelek muhamad faizul si shuffle harris iskandarbaru top namer aku

    ReplyDelete